Marketing
.hu domain regisztráció Ha domain név regisztrációban gondolkozol és a cél a Magyar piac, akkor mindenképpen .hu domain regisztrációra van szükséged. Tudom már mi jár a fejedben. Azt mondod magadnak, hogy ez a legegyszerűbb dolog. Fogod a Google keresőt és beírod, hogy .hu domain regisztráció és a találatok alapján választasz magadnak egy szimpatikus céget. Az elképzelés nem rossz, de itt állj meg egy pillanatra és tedd fel magadnak a kérdést. Teljesen mindegy mi lesz a domain?![]() Ellenben, ha komoly szándékaid vannak és új vevőket akarsz szerezni, akkor legyél körültekintő. Ugyanis nem mindegy milyen domain nevet választasz magadnak. A legtöbben abba a hibába esnek, hogy túlelemzik a domain neveket. Ki akarják választani a lehetőlegjobbat. Pedig nem kellene ilyen kegyetlennek lenned magaddal, választhatsz akár több domain nevet is. A DomainFlotta szakértői szerint legalább 2 domain név kellene mindenkinek.
Ez az a név, ami te találsz ki. Lehet a céged neve, a márkád, a saját neved vagy akár egy fantázia név. Ez az a név, amit majd ráíratsz a sportkocsidra büszkeségből. Ez az a domain név, ami tartalmazza a számodra legfontosabb kulcsszót. A kulcsszó az a szó, amit az emberek beírnak a Google keresőbe. Ha talász egy ilyen szabad domain nevet, akkor mindenképp foglald le, mert ez fogja neked szállítani a vevőket a honlapodra. 0-24 és ráadásul ingyen. Jól hangzik, nem? Ha még nem vagy biztos a dolgodban és ötleteket szeretnél, akkor mindenképpen érdemes megnézned a www.domainflotta.hu weboldalát. A sok szöveges információ melett hasznos szoftvereket is találsz ott, amik segítenek a domain név választásában is. És ha ez még mindig nem lenne elég, akkor azt is hirdetik magukról, hogy csak náluk kapsz biztonsági szolgáltatásokat a domain névhez. Mert hát ki szeretné elveszteni azt a domain nevet, amivel annyit dolgozott. |
|
|
|
![]() |
7 P Hét p betűvel kezdődő szót, amely meghatározza a marketingjét Vegye kézbe marketingtevékenysége irányítását, és gyűrje le a konkurenciát ezzel az egyszerű recepttel! |
|
|
![]() |
A nagy sztori Hófehérke és a hét ajánlata Íme, a világ legsikeresebb DM-kampánya és a gondolkodásmód,amit elleshetsz tőle. Így, amíg a piac elalszik a konkurenciád marketinganyagait olvasva, a tieid olvasmányosak, letehetetlenek, ellenállhatatlanok lesznek. |
|
|
![]() |
A nagyszerűség csapdája Hogyan határozza meg egy kkv sikerét a vezető személyisége? Egy kkv legnagyobb marketingértéke lehet az, ha a vezető igényessége átsüt a cégen. A kiválóság híre akár feleslegessé is teheti a marketingkiadásokat! Mi az oka, hogy a legtöbb cég mégsem ezt a stratégiát választja? Melyek a legnagyobb kerékkötők, és milyen hozzáállással győzheted le őket? |
|
|
![]() |
Ami a fogyasztónak a legfontosabb Nem, nem az árról lesz szó! Nem az ár a legfontosabb, hanem sokkal inkább az, hogyan érjük el, hogy a fogyasztó ne azzal foglalkozzon. A megoldás egyszerű: irányítsuk a figyelmét egy olyan dologra, ami még ennél is fontosabb neki! Eszközünk is van hozzá: az integrált kommunikáció. Ez persze csak akkor működik jól, ha megfelelően használjuk. |
|
|
![]() |
Az ügynök falára Ismeri a következő öt azonnal alkalmazható értékesítési trükköt? Egyfolytában csak a saját termékéről beszélni nem feltétlenül célravezető. Inkább kérdezzen! Ha például ön beszállítóként új piacon szeretne ügyfeleket szerezni, tudja meg, hogy potenciális ügyfele mennyire van megelégedve jelenlegi beszállítójával, kérje meg, pontozza őt egy, egytől tízig terjedő skálán. Mi magyarok nem hajlunk arra, hogy tízest mondjunk, de ez az elégedetlenség most az ön malmára hajtja a vizet, ugyanis rákérdezhet, mi kellene ahhoz, hogy az elégedettség felkússzon a tízes fokozatig. |
|
|
![]() |
Egy sima, egy fordított A keresztmarketing titkai Az okos kisvállalkozók olyan marketing eszközöket használnak, amelyek gyorsan, olcsón hoznak be új vevőket. Az egyik leggyorsabb és legolcsóbb vevőszerző módszer a keresztmarketing. |
|
|
![]() |
Fej vagy írás? A céges anyagok stílushibái hasznot hajtanak – a konkurenciának Az írás réme gyakran fenyegeti a cégvezetőt, és – valljuk be – nagyon kevesen szeretnek manapság írni. „Én nem vagyok a szavak embere” – halljuk gyakorta a vaskos közhelyet. Hát… az elég baj – tesszük hozzá rezignáltan. Az üzleti életben ugyanis néha muszáj ezt-azt írásba foglalni. Nem mindegy, mit, és nem mindegy, hogyan. |
|
|
![]() |
Generation Next Ki kicsoda a hazai online marketingben? Miklovicz Norbert (29), kkv-marketing szakember, az internetvallalkozas.com kkv-marketing blog tulajdonosa. Végzettsége szerint informatikus mérnök, programozó. Vállalkozásának fő profilja IT- és marketing-tanácsadás, webfejlesztés. |
|
|
![]() |
Házon belül vagy házon kívül? Kockázatok és mellékhatások 10 pontban Mi a jobb megoldás egy kis vagy közép vállalkozás számára? Egy, a cégnél alkalmazottként dolgozó marketing munkatárs, vagy egy különleges marketing tanácsadó? Bármelyik, de csak az érvek és az ellenérvek ismeretében döntsön! |
|
|
![]() |
Időzített bambák Egy jó marketingterv aláaknázásának öt módja Túl kreatívak lennének marketinghadjáratai? Az alábbiakból megtudhatja, mi a különbség a jó és a működésre képtelen marketingterv között. |
|
|
![]() |
Jin és jang Avagy menj és szerezz magadnak konkurenst! Tíz kisvállalkozó ügyfelemből kilenc minden évben azt írja a karácsonyi kívánságlistájára, hogy a versenytársa valahogyan tűnjön el mindörökre az életéből – szívódjon fel, menjen tönkre, váljon kővé, stb. Annak az egynek, aki nem erről ábrándozik, annak állítólag épp nincs konkurense, illetve ő azt hiszi, hogy nincs, és már ettől is boldog. |
|
|
![]() |
Juhé, ingyen pénz! Az egymillió forintos óradíj és társai Minél kezdőbb a céged, annál kevesebb pénzed van marketingre. De általában annál több időd! A jó hír, hogy a pénz sok esetben pótolható szellemességgel, kreativitással, és persze azzal, ha mindenre időt szánsz. A még jobb hír: a következő tippekkel a kreativitás nagy részét már elvégeztem helyetted. Így marad az idő. Kellemes időtöltést és sok profitot kívánok az alábbi csokorhoz! |
|
|
![]() |
Kamikaze konkurensek 4+1 holtbiztos recept az öngyilkos akciók ellen Ha van egy dolog, amire egy ilyen válság végi, év eleji periódusban garantáltan számítani lehet, az a kétségbeesett konkurensek öngyilkos akciói. Így vedd fel velük a harcot! |
|
|
![]() |
Kikre költöttek el 28,7 milliárd Ft-ot? Mindenkit érhet direkt marketing! Nem, nem politikáról lesz szó. Még csak nem is valamelyik nagystílű celeb nagybevásárlásáról. A fenti összeg a Direkt Marketing költések nagyságrendjét mutatja a Direkt Marketing Szövetség 2006-os felmérése szerint. Ennyi pénzt fordítottak a cégek arra, hogy közvetlenül elérve leendő és meglévő fogyasztóikat meggyőzzék a vásárlás – esetleg az ismételt vásárlás – szükségességéről. Hogy miért? Jó kérdés. Nos, azért, mert ennek köszönhetően közel tízszer ekkora bevételt értek el. Ugye nem hangzik rosszul? Íme néhány adat, hogy konkrét számok formájában győződhessen meg a DM erejéről és a közvetlen elérésben rejlő hatékony megoldásokról. |
|
|
![]() |
Márkabolt A márkára oda kell figyelni, és építgetni kell. Első cikkeim egyikében írtam arról, miért kell a vásárlóid élményét a lehető legkellemesebbé tenni. Ha a lehető legnyugodtabban és legprofibban szolgálod ki őket, később is vissza fognak jönni. Sőt, szólnak a barátaiknak is. Mindez elég egyszerűen hangzik, de nemrég a várost járva elkezdtük nézegetni a hirdetések képi világát. Az egyik különösen megrázott minket: csak bámultunk rá kifacsart, meggyötört, megszólalni képtelen férfiakként. |
|
|
![]() |
Mindig ugyanaz jut az eszébe…? Védjegy és marketing Meglátunk egy ábrát, szót, színt – és máris eszünkbe jut a mögötte álló cég, termék, szolgáltatás. Csakhogy könnyű kihasználni ezt a hatást: egy közismert márkához hasonló „élősködő” a vásárlók megtévesztésére használhatja az eredeti védjegyben lévő marketingeredményeket. A megoldás: a védjegy. |
|
|
![]() |
Nem vagyok könnyű eset… Ötletekkel tele marketing Kiadásaim 30%-át spórolhatom meg, semmit sem kell másként csinálnom, mint eddig, és ehhez csak annyit kell mondanom: „Rendben!”. Ráadásul két hónapig kipróbálhatom, minden kötelezettség nélkül. Mégsem mondtam azonnal igent. Lehet, hogy velem van a baj? |
|
|
![]() |
Nevezze nevén! Sikeres márkanévadás három lépésben A legtöbb kisvállalati márkanév marketing-szempontból nem eléggé átgondolt, és emiatt a népszerűsítése drágább, mint ha egy ütős márkanevet kellene reklámoznod. Erre figyelj a következő névadásnál! |
|
|
![]() |
Profitkérdések Avagy a vevő válaszai az értékesítő kérdéseitől függnek Eladáskor mindössze egy perc áll rendelkezésre ahhoz, hogy egy újabb percre felkeltse tárgyalópartnere érdeklődését. |
|
|
![]() |
Robbanj be! 7 olcsó, de hatásos marketingmódszer – túlélőknek Emlékszel, hogy Schwarzenegger hogyan győzi le az idegen vadászt a Predator (Ragadozó) első részében? Nem szuper fegyverekkel, hanem egy kötelekkel, farönkökkel készült csapdával. Egy kisvállalat igazi gerilla, és mint ilyennek, gerillaeszközökre van szüksége. Ha momentán nincs pénz drága szuperfegyverekre, akkor fel kell gyűrni az ingujjat, és neki kell esni saját kezűleg a feladatnak. |
|
|
![]() |
Szevasz, panasz! Kovácsoljon előnyt ügyfelei panaszaiból! A hiba és a hozzá kapcsolódó ügyfélpanasz olyan, mint a meddőhányó. Első látásra nem jó semmire, de megfelelő módszerrel sok hasznos érték kinyerhető belőle. A negatív visszajelzések is elősegíthetik a jobb ügyfélkapcsolatok és erősebb üzleti jelenlét kiépítését. |
|
|
![]() |
Szóljon bele! Telemarketing – az alapoktól A telefont vagy szeretjük, vagy utáljuk, de élni nélküle ma már nem tudunk. Telefonálási paradoxon: ha engem hívnak és rendelnek, örülök! De ha én hívok, és tőlem nem rendelnek, megsértődöm! Ön hogyan telefonál? |
|
|
![]() |
Több az isten! A valóban jó reklámügynökségek nem csak egy területen jók A reklám és a marketing világa tele van idiótákkal. Olyan, túlságosan magabiztos emberekkel, akik őszintén hiszik, hogy nélkülük a világ és konkrétan a te céged is egy sokkal vacakabb hely volna. Eviant nyakaló marhák magas nyakú pulcsikban, akik olyan arcot vágnak, mintha épp most találták volna fel újra a kereket. Vagy a kokaintól van, vagy attól, hogy más emberek akaratgyengeségéből keresik magukat betegre, mindenesetre van bennük valami ijesztő. Egy időben tudományként kezelték a reklámot, manapság sokan hiszik, hogy művészet. Mégis van egy súlyosan aggasztó jelenség, ami sokkal fontosabb, mint a nyálas yuppiek a csillogó irodákban. És akárhányszor találkozom vele, csodálkozom, hogy egyes marketingigazgatók milyen egyszerűen meggyőzhetőek arról, hogy adjanak rá egy vödör pénzt. |
|
|
![]() |
Tudod a válaszokat? 10+1 kőkemény marketingkérdés 2010-re Van néhány olyan alapvető kérdés, amelyek megválaszolása előtt nem is érdemes az éves marketingterv elkészítésébe belekezdeni. Mielőtt mosolyognál és legyintenél, ellenőrizd: biztosan tudod a válaszokat? Lássuk! |
|
|
![]() |
Túl szépek, de NEM igaz? Ajánlatok, amelyek túl szépek ahhoz, hogy igazak legyenek Elméletileg, ha valaki kisebb napilapban, szűk célpiaccal rendelkező magazinban vagy hirdetési újságban hirdet, mindegy, hogy marketing tanácsadót bíz meg a részletek menedzselésével, vagy maga csap bele egy hirdetésszervező tenyerébe. Mondom: elméletileg mindegy, gyakorlatilag általában nem. |
|
|
![]() |
Van egy perce? Hatvan másodperces gyorstalpaló az elégedetlen ügyfelek kezelésére A tisztelettel övezett ügyfél elégedett és hűséges. Tanulmányok szerint kilencszer nehezebb új ügyfelet vonzani, mint a létezőt megtartani: már csak ezért is fontos ügyfelei elégedettsége. Közvélemény-kutatások, fókuszcsoportok és kérdőívek segíthetik, hogy megtudja ügyfelei véleményét. Ennek birtokában sokkal könnyebb meghatározni a továbbfejlődés irányait. |
|